تنظیمات ویندوز دیفندر
 
همه چیز در مورد کامپیوتر

تنظیم روز، ساعت و نوع اسکن: ویندوز دیفندر، ۲ سطح از بررسی را به نام های «full scan» برای اسکن کل هارد رایانه و «quick Scan» تنها برای اسکن فولدرهایی که احتمال وجود پایش افزار در آن ها زیاد است، تعریف کرده است. این برنامه به طور پیش فرض به گونه ای تنظیم شده که در ساعت ۲ بامداد هر روز یک «quick Scan» را برای سیستم به اجرا درمی آورد اما به راحتی می توانید ساعت و یا تعداد بررسی را در این برنامه تغییر دهید.
برای این کار وارد برنامه شوید و از منوی ابزار روی گزینه «tools» و سپس «options» کلیک کنید. پنجره ای برایتان باز می شود که به شما امکان انجام تنظیماتی از جمله انتخاب یک روز مشخص (یکی از روزهای هفته) و یا روزانه (daily) ، تعیین ساعت شروع اسکن و نیز نوع بررسی را می دهد که در نهایت با واردکردن تنظیمات موردنظر خود و کلیک روی گزینه «save» می توانید سیستم دفاعی ویندوز ۷ را در هر زمانی که می خواهید فعال کنید.
▪ وصله های به روز رسانی: این برنامه برای مبارزه با انواع ویروس ها فایل هایی به نام «فایل رمز مشخصه» دارد که از طریق شرکت مایکروسافت طراحی شده است و باید به طور مداوم با اطلاعات جدید به روز رسانی شود تا بتواند ویروس های جدید را شناسایی کند. کمپانی مایکروسافت به کاربرانش پیشنهاد کرده است دیفندر خود را به گونه ای تنظیم کنند که پیش از هر بررسی برنامه به طور خودکار به بررسی فایل های رمز مشخصه جدید بپردازد. برای این کار در پنجره «options» گزینه «check for updated definitions before scanning» را در پایین کادر علامت دار کنید. اما اگر ترجیح می دهید که فایل رمز مشخصه را به طور دستی روزآمد کنید باید روی دکمه فلش دار down در کنار آیکن help کلیک و سپس گزینه «check for updates» را انتخاب کنید. در این حالت اگر عمر فایل های رمز مشخصه دیفندر در رایانه شما بیش از ۷روز باشد، پیام هشداری برایتان صادر می شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 17:11
mohammad

درباره وبلاگ


محمد 09363016631 boybad190@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ##همه چیز در مورد کامپیوتر## و آدرس mdownloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 70793
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



ارتباط با ما



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تقويم

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


تعبیر خواب آنلاین

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ Online User